FOLLOW & DASHBOARD.
Me Gusta Ain' Hartini
Introduction / stories / credits

Wooooow! Birthday saya na tiba ;')01:39
Thursday 21 July 2011

heheh, Me ckp pasal bulan Ramadhan lahh, ckp psal na dekat puase nih ttbe teringat puasa ganti ta habis lagi,,,, adehh, hope dapatlah selesaikan sblum tiba Ramadhan tahun nih. AMINNN~
*klo ta dpt gak, trpkase byr duit fidyah or ganti gak lpas abes rye nnti =.='
Bulan Ramadahan lahh bulan yg palinggggg aku nntikan sbb bulan tuh ade yg kene gari.. hehehe.

ANDDDDD! its my birthday kalo ikut bulan Islam~
Alhamdulillah, sbb tulah bulan Ramadhan bulan favourite aku. hee, lgipon bulan Ramadhan juge adalah bulan yg semua umat Islam boleh berlumba2 untuk melakukan kebaikan tanpa gangguan syaitan. Harap Ramadhan kali ini akan mnjadi peristiwa yg baik untuk aku. Lagipun, TRIAL PMR NAAAA DEKAT. ya ALLAH, bantulah aku!!!  trial bulan 8~ PMR YG REAL LAK bulan 10.urghhh, serious ta ready, na ubah perangai malas pon ta terubah2, hissshh, myampah gila ngan diri sndri, URGGGHH, papeponn doakanlah yg terbaik buat aku ye.>.<